Sunday 15 October 2017

Simple Intradag Forex Trading Strategi


Enkelte strategier. Godkjent av Edward Revy 28. januar 2007 - 07 22. Simpel Forex strategier enkle å bruke, lett å prøve. Denne samlingen av Forex trading strategier og teknikker er dedikert til å hjelpe handelsmenn i deres forskning og utvikling av brukbare handelsstiler og handelssystemer. Merk at alle handelshandelsstrategier er oppført kun for deres pedagogiske formål. Handelsregler kan være gjenstand for tolkning Planlagte risikonivåer kan økes dramatisk under ekstreme markedsforhold Bruk ideene og / eller modifiser dem for å passe din handelsstil, men bare ved Din egen risiko Vi anbefaler å teste ditt handelssystem på en demo-konto før du investerer ekte penger. Enkelte handelssystemer er gode for dyktige nybegynnere og mellomhandlere, men kan ikke passe til mer erfarne handelsmenn. Hør heller ikke over disse strategiene, da de vil bevare konsistensen i din læring fremgang Avanserte strategier var alle på et tidspunkt enkelt, men senere ble bedret av handelsfolk Så, Lea rning de grunnleggende ideene bak enkle strategier vil hjelpe deg i det lange løp å gå videre i din egen strategi making. We håper du liker å bo hos oss. Truly din, Edward Revy og mine beste Forex strategier Team. Hvis du leser kommentarer, vil du se at når handelsmenn ba meg om å anbefale bestemte strategier på denne nettsiden, gjorde jeg det. Fra den tiden har alle enkle strategier blitt sortert og flyttet rundt, så den gamle nummereringen i svarene mine kan være irrelevant for enkle strategier. Et annet poeng er at hver eneste når en ny strategi er lagt til, kan det være mye bedre enn de jeg anbefalte å prøve ut måneder eller år siden. Så ta deg tid og utforske vår store strategiske samling. Simpel Forex Strategies. Forex Strategier Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategi, Forex Scalping. Intraday trading forex strategi for 5-minutters chart. Recommend handel for denne strategien på valutapar EURUSD og GBPUSD, men ikke mer enn 3 kommersielle transaksjoner per dag. Og så, i en 5-m inute price chart.1 Indikator 50 Enkel Flytende Gjennomsnitt SMA 50.2 Indikator 21 Eksponensiell Flytende Gjennomsnitt EMA 21.3 10 Eksponensiell Flytende Gjennomsnittlig EMA 10.Inngang til markedet. Åpen handelsposisjon så snart vinkelen på SMA med en periode på 50 overstiger 20 grader, se graf nummer 1, og prisen kommer tilbake til området mellom EMA med en periode på 21 og EMA med en periode på 10.By eksempel Figur 1, åpner vi avtalen for å selge hellingen til 50 SMA Set SL 6 pips spred og TP 8-10 pips Når du er på din handelsposisjon vil ha 6 pips, overfør straks SL til breakeven, for dette er rett og slett ikke erstattet stoppestedet på en tur. Bare noen få eksempler. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategi. Velkommen til den siste utgaven av Forex tradingstrategien My Forex trading strategi er helt og holdent basert på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tweaking og forbedret prishandlingsstrategien siden 2005 Dette trading strate gy er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforholdene, høy volatilitet perioder, lav volatilitet perioder og alt annet Forex markedet har kastet på it. And det er skjønnhet å handle en pris handling strategi. Indicator baserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for Pris handling er flytende, tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige handelsfolk. Viktigst av alt, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Enkelt. Hovedprinsippet i Forex tradingstrategien er å fortsette å handle enkelt Jeg er imot over komplisert handel Fordi jo enklere strategien din er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. En av de viktigste målene med min prishandlingsstrategi er å hold diagrammer mine rene Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex Pakking av diagrammene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Levering uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hvordan ser et rent Forex-diagram ut? Her er et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex tradingstrategien. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker faktisk handel slik. En rotete indikator basert Forex strategi. Hvorfor ville du ønsker å handle som this. Indicators Kreves for denne Trading Strategy. So å handle min Forex Trading Strategy jeg bruker ingen indicators. I generelt ikke liker å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, må du basere handler på dagens pris Actio n. Which Valuta Par kan du Trade Suksessfully bruke Forex Pris Action. My Forex Trading Strategy vil fungere på noen valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling Dette betyr at du kan bruke denne handelen strategi for vellykket handel med valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang, jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig av EUR USD, USD CAD og AUD USD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjeldent. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Pris Handling Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer. Siden t hans Forex Trading System er basert på pris handling du kan handle hvilken som helst tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om en time, fire timer og daglige diagrammer. Dette er konsekvent den mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og lede til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse. Støtte og motstandslinjer. Kanskjeestikkanalyse. Hvordan skrive inn handel med My Forex Trading Strategy. Due til den siste økonomiske usikkerheten, og landene mister deres kredittvurderinger osv., valutaer er ikke som de normalt ville. Dette har ført til at jeg bare handler omvendelser. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine støtte - og motstandsområder. Når et mønster skjemaer, indikerer det en reversering, satt jeg opp en utløser pris og gå inn i handel jeg tar flere handler hver uke. Strategi Mål og Stopp. Mål Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stopper s forskjellig under forskjellige markedsforhold Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under de nyeste høye eller low. How å justere tradingstrategien rundt nyhetsutgivelser. Jeg bruker Forex-kalenderen fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå handel under pressemeldinger med stor innflytelse. Faktisk ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger , Vil jeg ende opp med å gjøre mer profit. Banks og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og datafeed. Dette gir dem mulighet til å gi utdannet gjetning om kommende økonomiske datautgivelser. Disse gjetningene er fakturert i pris før dataene slippes. Hvis en handel settes opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prishandlinger forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. Det eneste nyheter jeg unngår er uforutsigbare nyheter eller svært høy effekt nyheter, her er en rask liste. Tal fra sentralbanksledere eller politikere. Interest rate kunngjøringer eller noe direkte knyttet til renten. NFP rapport, navnet endret for en stund siden til Non - Farms Employment Change Report. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7- og G8-toppmøtene. Det siste G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyhetene ignoreres sikkert Det eneste Jeg gjør ikke, er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en stor pressemelding. Som du kan se er Forex Trading Strategy rettferdig og vil tillate deg å lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex valuta pair. Intraday Trading den ene timen Forex strategy. Details Publisert 15. desember 2013 Skrevet av Jeremy Stanley Kategori Trading strategier Hits 18300.Ther e er en felles visdom at alle handelsmenn før eller senere kommer til den konklusjonen at den optimale tidsrammen for elektronisk handel er en dag og mer. Det er imidlertid vanskelig å si er det sant eller ikke, fordi i utgangspunktet bestemmes forskjellen mellom tidsrammer heller av størrelsen på innskuddet og fritiden som næringsdrivende har. Det er selvsagt tilstedeværelsen av de såkalte støybevegelsene med mindre enn en dagsintervaller, men fraktalanalyse avgir også dette problemet ved å anvende matematisk beregning for alle Uendelig forutsigbare prisbevegelser Ikke desto mindre gjør Forex trading-systemer i intervallet mindre enn en dag ikke en daglig fortjeneste for mange forhandlere, men også den perfekte kombinasjonen av brukt energi og inntektene som ble gjort. Jeg vil gjerne vise deg et eksempel på en enkel handelsstrategi som bare bruker to indikatorer Dette er en enkel Forex-strategi for en time. Grafen viser arbeidsprosessen med EUR USD-paret på timetidsintervallet To indikatorer brukes her Den første er Relative Strength Index med en parameter 13, og den andre er en enkel flytting med en parameter 13 og skiftet av tre lys. Prinsippet er enkelt Det viktigste her er ikke vente det øyeblikk da RSI viser overkjøpte eller oversoldnivåer Bare etter dette indikatorsignalet kan du forvente bevegelsessignal Dette signalet indikerer en situasjon når et enkelt glidende gjennomsnitt møter prisgrafen fra bunnen med oppadgående bevegelse og fra toppen i en nedadgående bevegelse av prisgrafen Stop - tap kan plasseres i henhold til handelsmannens ønske, men innen siste minimum eller maksimum Denne Forex-strategien for en time er karakteristisk på grunn av det faktum at det parallelt med standard signaler ofte viser divergens-konvergens signaler. Du kan legge til en annen indikator på dette diagrammet, er det bedre å si en annen bevegelse Hvis du legger til MA med parametere 21 og skift 5 til dette diagrammet, får du muligheten til lange ordrer. I tillegg er denne ene timen forex-strategi gir oss et annet signal som er et skjæringspunkt for to bevegelige gjennomsnitt, og det gir oss mulighet til å utrydde feil signal for avsluttende rekkefølge. Så ordren er stengt ikke når prisgrafen møter MA13, men når prisgrafer krysser MA21. Vi bør imidlertid notere nyansen av denne handelsstrategien, som er et stort antall falske alarmer. For å gjøre dette trenger du bare å justere parametrene til grunnleggende indikatoren for handelsstrategien. Bildet viser relativ styrke Indeks med parameter 13 Hvis du angir, la s si parameter 21, så vil antall indikatorsignaler reduseres vesentlig, men samtidig vil falske signaler også bli redusert. Generelt bestemmer trader hvilke parametere som skal brukes . En annen strategi for en time forex er beskrevet videre. Den er basert på en enkelt indikator, som kalles Bollinger Bands, eller Bollinger Band-linjen. Denne indikatoren lar deg arbeide i en sideveis bevegelse, og i lange stillinger a s vel Men på grunn av sin tolkning og endringer i parametrene er Bollinger Bands indikatoren den vanskelige for mange handelsmenn. Men her vil vi forklare signaler på en enkel måte. Så parametrene er en periode 20, skift 3. rebound fra toppen og fra bunnlinjen i Bollinger Band er et signal for bestillingsåpningen. Dermed handles handelen innenfor prisbevegelsens kanal. Midtlinjen brukes som en enkel bevegelse og definerer hovedtrendingsretningen. Videre er to signifikante signal bør noteres Den første er når prisen går utover øvre eller nedre Bollinger Bands Denne situasjonen indikerer at bevegelsen vil fortsette Det andre signalet er en sterk innsnevring av kanalen Eksemplet vises på bildet nedenfor. I dette tilfellet, du bør være oppmerksom på situasjonen når mellomlinjen møter prisgrafen, fordi det er et sterkt signal for åpning av ordren. Med en times intervall på Bollinger Bands-linjen kan du derfor oppnå den høye nøyaktigheten av prisutviklingsprognosen. For å trekke en konklusjon kan vi si at Forex-strategien for en time kan gjøres på grunnlag av nesten hvilken som helst indikator, og kombinasjonen av noen av dem kan brukes. Den viktigste regelen her er en streng overholdelse av den etablerte strategien, uavhengig av komponentene Kilde Dewinforex. Jeg husker en bestemt deltaker på en treningsarrangement i SE Asia. Han delte at han ikke lenger gjorde intradaghandel. Faktisk tok han bare handler ganske lønnsomt på de daglige diagrammer. Dette er den kommentaren han gjorde. Disse dårer blir fanget i intradagmarkedet, handel med 5 minutter og 15 minutter fordi de aldri tenker å se på hva som virkelig går i markedet. Et ganske hardt uttalelse, spesielt siden jeg handler intradag charts meg selv Imidlertid har han et viktig poeng De fleste intraday-forhandlere blir fanget opp og ser bare på de nedre tidsrammer De innser aldri at intradagbevegelse er bestemt av de høyere tidsrammer I dette innlegget vil jeg Jeg deler et enkelt triks jeg lærte fra en veteranbank forex handelsmann Ja, en insider i arbeidet med institusjonelle forex som kan forandre måten du ser på intraday trading. Faktisk er intradag trading deltar i en større tidsramme swing Hvis du handler mot den høyere tidsrammen, spiller du sannsynligvis et tapende spill. Merk at trend, syklus og momentum er alle overveielser, men for nå vil jeg dele bare ett triks som vil hjelpe deg massivt når du bestemmer deg for dagen. Før du tar en intradag handel, gå til det daglige diagrammet Plasser to enkle glidende gjennomsnitt på det en 5-periode og en 8-periode Nå, VERIFIER DETTE FOR DIG Når 5 krysser over 8, vil det generelt være flere oppe dager enn nedre dager. Når 5 er under 8, vil det generelt være flere døgn enn oppe dager. Det er ikke en veldig nyttig del av informasjon. Selvfølgelig er det ikke nok å handle på, men hvis du kjenner din handelspartiskhet for dagen, du vil slutte å gå seg vill jeg n jungelen til de nedre tidsrammene Når jeg lærte å orientere meg til det daglige diagrammet, ble handelen min dramatisk forbedret. Med beste ønsker for din handel. Kaay Lee Private Fond Trader Head Trader Consultant Vi tar din handel seriøst Du bør også gjøre det lønn På grunn av den krevende naturen til personlig oppmerksomhet som kreves for å gi handelssuksess, er bare noen få personlige veiledningsrom tilgjengelig. Ingenting personlig Vår egen handel kommer først, og hvis vi forplikter oss til å hjelpe deg, vil vi gjøre vårt beste Forespørre via nettside skjemaet nederst på siden Først til mølla.

No comments:

Post a Comment